Steun ons door deelname aan de Rabobank Clubkas Campagne

De afgelopen vijf jaren heeft Symfonisch Blaasorkest Gaanderen met succes meegedaan aan de Rabobank Clubkas Campagne van Rabobank Graafschap. Dit heeft ons in deze relatief korte tijd bijna € 2.000 opgeleverd, dankzij allen die op onze vereniging hebben gestemd en ons zo hebben gesteund! Mede gelet op dit eerdere succes, hebben we besloten ook dit jaar weer mee te doen aan deze waardevolle actie. Dit betekent dat leden van Rabobank Graafschap, van 5 tot en met 19 september a.s., vijf stemmen kunnen uitbrengen op hun favoriete club of vereniging, waarvan maximaal twee stemmen op dezelfde club.

Hoe meer stemmen een vereniging heeft gekregen, hoe hoger het geldbedrag is dat men ontvangt.

Ons doel: Musiceren vóór en dóór onze allerjongsten

Het bedrag dat we hopen binnen te halen, willen we ook nu weer graag gebruiken voor het succesvolle jaarlijkse jeugdproject Muziek Maak Je Zelf. Door middel van dit project, laten we onze allerjongste leden kennis maken met muziek en laten we hen bovenal ontdekken hoe mooi het is om zélf muziek te maken. Dit, voorafgaand aan het daadwerkelijk leren bespelen van een later door hen te kiezen instrument.

Het zou dus fantastisch zijn als u, uw familie en/of uw vrienden ons helpen bij het realiseren van bovenstaand doel, door op ons te stemmen tijdens deze Campagne.

Hoe en wanneer kunt u stemmen?

Eenieder die lid is van Rabobank Graafschap mag zijn of haar stem uitbrengen. Leden van de Rabobank ontvangen via de post een stemkaart met een stemcode en de link naar de stemsite. Zoals gezegd loopt de actie van 5 tot en met 19 september a.s.

Meer informatie?

Kijk voor meer informatie op www.rabobank.nl/lokale-bank/graafschap/sponsoring.

Wij zijn u bij voorbaat zeer erkentelijk voor uw steun.